sâmbătă

Undeva, candva, o iubire


Dorinte stinse
incet...
Pe catafalcul iubirii le astern
Iubirea se sfarseste
Osandita de-un pacat.


Cu ochii inlacrimati

Ingenuncheaza langa el
Cum sa mai traiasca

Cand traia doar pentru
el?
Durerea din sufletul ei,
o tranteste la pamant
Trupul muribund
ea il mangaie,
Si plange, plange

O voce ingereasca parc-aude:

Nu plange, iubita mea
Locul meu, nu e aici,
E printre ingeri!


Coplesita de durere ea ii sopti:
Dute, ingerul meu, pleaca...
Dar asteapta-ma acolo si pe mine
Caci dragostea mea, fara de tine nu am niciun rost!

Un comentariu:

  1. Sunt sigur ca o sa-mi placa! Si hey!! M-ai inteles total gresit. Nu ai deranjat cu absolut nimic!
    Am fost doar palcut-surprins de faptul ca nu ne cunoastem(inca :P) dar imi urmaresti blogul.
    Scuze daca am facut sa se inteleaga altceva.
    Totusi care e id-ul tau? Ca nu am putut sa-ti dau email :-/
    Scuze. >:D<

    RăspundețiȘtergere