duminică

Cu(vin)te

Luna isi facea turul obisnuit de noapte,
in timp ce tu pictai un perete in rosu,
acordurile fugeau in jurul tau,
te intrebai cine aranjase stelele atat de perfect.

E ora doua in casa vecinilor, dar la mine e tot dimineata in care
ne-am dezgolit de sentimente si am ramas imbratisati
deasupra unei cafele amare.
In cana, reflectia sufletelor noastre te-a dat de gol,
al tau era umbrit de neiubire.














Purtat de mic in pantecele unei femei divine cu parul negru
insistai sa te nasca langa vama veche sau in paris.

Poemele scrise de tine pe perete au sarit in spatele meu
peretele neiubirii tale, peretele fericirii mele.
cenusa zambetului meu plutea deasupra-mi sufletul stins.
te nasteai deci, pe 4 iulie, o zi fara soare, pe o plaja pustie.

6 comentarii:

  1. cat de frumos .:x

    "pe o plaja pustie.."

    ps: E superba melodia la valse d'amelia.. am si eu partitura:]

    RăspundețiȘtergere
  2. Un inceput de an cu multa senzualitate si armonie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. >D< frumosss,superbb.
    numai gânduri bune pt noul an!

    RăspundețiȘtergere
  4. de'acord cu zori de zi.scri atat de frumos incat nu am cuvinte sa exprim.nu folosesti cine stie ce figuri de stil sau cuvinte intortocheate.cuvinte simple doar...simple.dar spui atat de multe...si'ntr'un mod asa de frumos :x felicitari >:D< si an nou fericit :*

    RăspundețiȘtergere