miercuri

Scri(s)oare?

Ne-am desfacut reciproc sufletul
intr-un loc pustiu,
in timp ce soarele iesea triumfator dintre nori,
si vantul ne mangaia sentimentele ascunse,
bine pastrate de-a lungul timpului.
Cantecele surde ne-au atins pana si umerii
goi si lipsiti de inspiratie.
Ar fi fost inima mea transparenta
si neglijata
rupta precum o coarda de vioara
cu sangele tremurand;
Carne devorata numai de artisti boemi
as fi fost, daca as fi gasit iubirea
intr-o dimineata la tine in suflet.
Si stii de ce? Pentru ca tu degeaba ai iubire in vene
daca nu stii sa (mi-)o daruiesti.


"Imi pare teribil de rau ca eu sunt cel care-ti spune asta, insa nu vei fi niciodata fericit."

9 comentarii:

  1. "Pentru ca tu degeaba ai iubire in vene
    daca nu stii sa (mi-)o daruiesti. "
    Si uite asa se si pierde.

    RăspundețiȘtergere
  2. .. si nu poate sa ofere.. sau nu vrea?

    ca de stiut.. ar putea sa-l invete cineva nu? :D

    divin. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. @Solitary Thoughts: i-am spus-o printr-un gest de care sunt mandra, sa zic asa.

    @Sam: hmm, de putut oricine poate, de stiut cum, mai greu.

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi si eu >:D<
    cum adica nu le meritzi,femeie?? /:) tu crezi ca eu fac complimente si aprecieri din lipsa de ocupatzie,sau ce?? /:) normal ca le meritzi.esti talentata.esti geniala.scri extraordinar de frumos!!!meritzi toate laudele mele si mult mai mult de-atat.lasa modestia,ca nu e loc de ea aici.

    si poezia asta e la fel de superba :x si titlul e genial!!!si poza la fel.si...wai... "tu degeaba ai iubire in vene daca nu stii sa (mi-)o daruiesti" -> n-am cuvinte. :x

    RăspundețiȘtergere
  5. f frumos scrii.....din aceasta cauza mi-am permis sa pun o poezie de a ta pe blogul meu.......poezia este intre ghilimele asta sugereaza foarte clar ca nu este a mea...scuza-ma pentru neintelegere.....multumesc

    RăspundețiȘtergere